Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar)
2 plaatsers
Auteur
Bericht
Blomani Admin
Aantal berichten : 178 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roermond Hobby’s : Waterpolo In-Game Naam : Blomani Registration date : 04-02-08
Onderwerp: Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar) za maa 01, 2008 9:55 pm
Ik heb een Event bedacht. Hier komt het: Iedereen moet vanaf de Moonelf Wereld(Welke Stad is nog niet zeker maar wat wel zeker is dat het deze week er nog op komt te staan) naar Tullan gaan. En iedereen mag zelf weten hoe. Bij de start krijgt iedereen van mij 10movement potions die je tijdends je reis mag gebruiken. Ik doe niet mee want ik kan mount gebruiken en andere mensen boven de lv35 daar denk ik nog even over na.
Het event word volgend weekend gehouden op Vrijdag,Zaterdag of Zondag en waarom deze week niet omdat ik dat de hele week proefwerkweek heb en moet veel leren. Ik denk Zaterdag want Vrijdag avond heb ik waterpolo.Tussen de Middag denk ik.
Informeer iedereen van de guild over het event want als er te weinig mensen zijn gaat het niet door.
De prijzen staan nog niet vast maar ik denk dat het word:
* Eerste Prijs: 1Miljoen Gold * Tweede Prijs: 500K GoLd * Derde Prijs: 250K Gold * En meschien krijgt iedereen nog een troostprijsje
Kijk op het Forum Onder het kopje Events voor de Polls om te kijken wat iedereen wil( Wanneer, Van welke Stad naar welke Stad, Welke prijzen en nog wat informatie.
ALS JE DENKT DAT DINGEN ONEERLIJK ZULLEN ZIJN POST ZE DAN EVEN DAN LOS IK HET OP!
Laatst aangepast door MeanScream op za maa 01, 2008 10:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowbanisher
Aantal berichten : 50 Leeftijd : 30 Woonplaats : België>Oost-Vlaanderen>Assenede>Oosteeklo Hobby’s : Paardrijden Registration date : 08-02-08
Onderwerp: Re: Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar) za maa 01, 2008 10:26 pm
maar, het is toch ook onfair voor een archer want die kunnen dash upgreaden en dan lopen ze sneller
Blomani Admin
Aantal berichten : 178 Leeftijd : 30 Woonplaats : Roermond Hobby’s : Waterpolo In-Game Naam : Blomani Registration date : 04-02-08
Onderwerp: Re: Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar) za maa 01, 2008 10:27 pm
dan krijgen achers geen movement speed potions
Blomani Admin
Onderwerp: Re: Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar) za maa 01, 2008 10:28 pm
of achterstand in minuten
Shadowbanisher
Aantal berichten : 50 Leeftijd : 30 Woonplaats : België>Oost-Vlaanderen>Assenede>Oosteeklo Hobby’s : Paardrijden Registration date : 08-02-08
Onderwerp: Re: Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar) za maa 01, 2008 10:28 pm
Blomani Admin
los ik wel op alles zal eerlijk zijn
Shadowbanisher
Onderwerp: Re: Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar) za maa 01, 2008 10:29 pm
ok, ik vertrouw erop
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar)
Double post voor de mensen die alleen maar op het forum kijken(tullan dakar)